Ben je op zoek naar een kampplaats in een mooie, avontuurlijke omgeving?

Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Ons Scoutslokaal is gelegen in het sportpark van Eisden, omgeven door een bosrijke omgeving. Verder vind je meer informatie over het lokaal zelf en het omliggend gebied.

Het lokaal omvat 2 bouwlagen. Gelijkvloers is er een polyvalente zaal  (130 m²) met toog. De toog bevat een tapinstallatie en een grote koelkast.  Aan deze zaal grenst een halfopen keuken. De keuken is  voorzien van een koelkast met diepvriezer, een microgolfoven, een koffiezet, 2  spoelbakken en allerlei keukengerei. Verder bevinden  zich ook een elektrisch fornuis en een industriële dampkap.

Grondplan lokaal Scouts Eisden
Afmeting grondplan Scouts Eisden
Zaal Scouts Eisden
Verhuur zaal Scouts Eisden
Keuken Scouts Eisden

Vanuit de polyvalente zaal vertrekt een centrale gang met aan weerszijden de verschillende lokalen: wasruimte met toiletten, stookplaats, berging en 3 polyvalente lokalen (2x35m² en 18m²).

De eerste verdieping is bereikbaar via zowel een binnen- als een buitentrap. Hier zijn er 2 polyvalente lokalen beschikbaar (2x36m²). Op deze verdieping zijn er tevens 3 douches en 3 toiletten ter beschikking. In het hele gebouw is er centrale verwarming aanwezig. Langs het gebouw bevindt er zich een afgebakende speelweide. Achter het lokaal ligt een grote vijver met daarrond een finse piste.

Veld Scouts Eisden
Pad Scouts Eisden
Verhuur gebouw Scouts Eisden
Grond Scouts Eisden
Vijver Scouts Eisden

Ondanks onze mooie ligging te midden in het groen, ben je al snel in de bewoonde wereld. Zo bevinden er zich supermarkten op wandelafstand en binnen een straal van een kilometer zijn er verschillende trekpleisters te vinden zoals een indoor carting circuit, een outdoor paintball arena, Maasmechelen Village en de toegang tot Nationaal park Connecterra.

Verhuur

Ons lokaal is tijdens de jaarlijkse vakanties te huur voor verenigingen en scholen. Doorheen het jaar is het lokaal niet te huur. De kostprijs per nacht bedraagt 350 euro. Wens je ons lokaal te huren of heb je vragen?

Stuur ons een mailtje via scoutsmastentopeisden@gmail.com of vul onderstaand contactformulier in en we helpen je vervolgens graag verder!

Neem contact op