Laat je

avontuur

beginnen

bij Scouts Eisden!

Ontdek, speel, leer & groei met ons mee!

- Scouts Mastentop Eisden -

Beste ouders

Om u steeds op de hoogte te houden van de laatste nieuwtjes en om u te kunnen bereiken in geval van nood, vragen we uw kind(eren) in te schrijven. Dit gebeurt via het online platform Stamhoofd.

Via bovenstaande knop komt u op ons ledenportaal terecht. U dient een account aan te maken op Stamhoofd waarna u uw zoon/dochter kunt inschrijven. Vervolgens vult u alle info in die we normaal op de individuele steekkaart vragen. Op het einde van de inschrijving betaalt u direct het verzekeringsgeld (50 euro). Met dit online platform kunt u ten alle tijde de info zelf aanpassen en kunnen wij als leiding deze info raadplegen.

Voor verdere vragen kan u steeds terecht bij onze hoofdleiding.

We weten dat het niet voor iedereen even eenvoudig is om het lidgeld, het kamp, het uniform of een speciale activiteit te betalen. Dit mag zeker geen reden zijn om niet bij onze scoutsgroep aan te sluiten. Graag helpen we een handje. U kunt in alle discretie terecht bij iemand van de leiding.

Hoofdleiding